منوی دسته بندی

پوزیتال فرابا Posital Fraba

در اینجا ما عاشق ایجاد، بهبود و نوآوری محصولات هستیم تا بتوانیم کار مشتریان خود را تسهیل کنیم.

ما هر مرحله از سفر مشتری را بهینه کرده ایم و هر نیازی که ممکن است ایجاد شود را پوشش می دهیم تا مجبور نباشید به دنبال تامین کنندگان دیگر بگردید، ما همه چیز را داریم!

روشی شفاف، کارآمد و قابل اعتماد برای دریافت هر سنسور

شرکت رایان ویژن آراز نماینده پوزیتال فرابا ( تنها نماینده رسمی و انحصاری در ایران ) آماده تامین درخواستها و پیشنهاد راه حل های مورد نیاز شما بر اساس تکنولوژی انکودر های افزایشی قابل برنامه ریزی پذیر و انکودر های ابسلوت – مطلق همچنین سنسور های شیب – زاویه، می باشد.

 

پوزیتال فرابا نمایندگی پوزیتال  نمایندگی فرابا  انکودر پوزیتال اینکودر پوزیتال نماینده ایران پوزیتال

ساختار مجموعه

fraba logo

گروه FRABA یک شرکت پیشرو در بازار است که از طراحی و فرآیند ساخت محصول پیشرفته استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که مشتریانش از مزایای رهبری فناوری، انتخاب، کیفیت محصول و قیمت های رقابتی بهره مند می شوند.

POS 590

POSITAL تولید کننده سنسورهای کنترل حرکت و سیستم های تضمین ایمنی است. محصولات این شرکت که شامل روتاری انکودر، شیب‌سنج‌ و سنسورهای موقعیت خطی می‌شود، در طیف وسیعی از تنظیمات، از تولید تا معدن، کشاورزی تا انرژی استفاده می‌شوند. پوزیتال یکی از اعضای گروه بین المللی FRABA است.

وب سایت POSITAL

UBI 590

UBITO یک نام تجاری جدید از گروه FRABA است که فناوری Wiegand را به بخش های بزرگ بازار جدید منتقل می کند. در طول پانزده سال گذشته و تحت نام تجاری POSITAL، تخصص قابل توجه و یک تیم قوی با تمرکز بر تولید سیم Wiegand و استفاده از سنسورهای Wiegand در روتاری انکودر های مولتی ترن ایجاد شده است.

وب سایت UBITO

CRE 590CREDEMUS از یک سیستم کنترل تولید جامع پشتیبانی و ارائه می‌کند که روش تولید بسیار کارآمد «سفارشی‌سازی انبوه» را در زیرساخت محاسبات ابری اتخاذ می‌کند. این سیستم با هدف شرکت های تولیدی متوسط شامل نرم افزار مدیریت تولید، پلت فرم انجام سفارش و پشتیبانی مشاوره می باشد.

افزایش طول عمر مکانیکی، شناسایی مشکلات کیفیت، نگهداری از راه دور، به روز رسانی نرم افزار از راه دور و موارد دیگر!

وب سایت CREDEMUS

COD 590

به مدت 30 سال، ما در حالایجاد سیستم های ایمنی برای درب های صنعتی بودیم. ما این دانش را گرفته و در خط جدید محصولات خود به کار برده ایم. هدف CODORMO ایجاد انقلابی در اتوماسیون درب های تجاری است.

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا تعدادی از ارکان نوآوری های ما هستند. تولید کنندگان درب، نصب کنندگان و یکپارچه سازان سیستم همگی می توانند از مزایای منحصر به فرد محصولات ما بهره مند شوند.

افزایش طول عمر مکانیکی، شناسایی مشکلات کیفیت، نگهداری از راه دور، به روز رسانی نرم افزار از راه دور و موارد دیگر!

افزایش طول عمر مکانیکی، شناسایی مشکلات کیفیت، نگهداری از راه دور، به روز رسانی نرم افزار از راه دور و موارد دیگر!

وب سایت CODORMO

این یک پیشنهاد است :

توصیه می کنیم برای دریافت اطلاعات و اخبار در مورد برند پوزیتال از اینجا به بخش کتابخانه پوزیتال فرابا وارد شوید.

انکودر افزایشی پوزیتال

انکودرافزایشی بازخورد قابل اطمینان سرعت و فاصله را ارائه می دهند در حالی که سیستم را ساده و مقرون به صرفه نگه می دارند. ما به عنوان یک تولید کننده پیشرو روتاری انکودر ضمن تامین تمامی ویژگیهای مکانیکی انکودر از قبیل سایز بدنه و تنوع نوع و سایز شفت، با ایجاد قابلیت تنظیم پذیری انکودر در بخش پالس ( از 1 تا 16384 پالس ) و در بخش خروجی (TTL/HTL) و جهت چرخش (ساعت گرد و پاد ساعت گرد ) تمام تلاش خود را برای برآورده کردن نیاز شما در بخش وسیعی از کاربردها، انجام میدهیم . یکی از مهمترین ویژگی های انکودرهای قابل برنامه ریزی این است که شما به راحتی می توانید انکودر های قدیمی با پالسهای نامتعارف بازار را با انکودر های ما جایگزین کرده و دیگر منتظر زمان تحویل های طولانی نمانید.

دانلود بروشور
روتاری انکودر مطلق-ابسلوت پوزیتال

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

دانلود بروشور
کیت انکودر پوزیتال

معنی جدید در دنیای انکودر های اقتصادی کیت انکودر های POSITAL راه حل های هوشمند، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و مقرون به صرفه را برای چالش برانگیزترین وظایف در بازخورد حرکتی بلادرنگ ارائه می دهند. ادغام فناوری‌های سنجش منجر به طراحی‌های منحصربه‌فرد با عملکرد مولتی ترن بدون وقفه و بدون باتری می‌شود که با هر چرخش توسط یک پالس Wiegand تغذیه می‌شود. مفهوم بدون دنده، جمع و جور و از نظر اقتصادی بهینه شده برای ادغام در موتورهای سروو، استپر یا BLDC ایده آل است. هیچ تجهیزات خاصی برای نصب مورد نیاز نیست. پیکربندی های مکانیکی مختلفی وجود دارد که از قطر بدنه 22 میلی متر شروع می شود. نرم افزار پردازش سیگنال پیشرفته، اندازه گیری موقعیت با وضوح بالا را با جبران تاخیر عالی امکان پذیر می کند.

دانلود بروشور
انکودر خطی-کابلی پوزیتال

کابل-انکودرها که به آن سنسورهای کششی کابل نیز می‌گویند، برای انجام اندازه‌گیری موقعیت خطی با استفاده از روتاری انکودر طراحی شده‌اند و در نتیجه سنجش با دقت بالایی را ارائه می‌دهند. انکودر که به قرقره کابلی متصل است، سیگنالی متناسب با کابلی که بیرون کشیده می شود، ارسال می کند. به لطف ابزار قدرتمند پیکربندی UBIFAST، مشتریان می توانند پس از انتخاب محدوده اندازه گیری مورد نظر، وضوح مورد نیاز را تعریف کنند. بنابراین به هر نوع کاربردی که شامل جابجایی خطی است پاسخ می دهد.

دانلود بروشور
سنسور شیب-زاویه پوزیتال

زاویه سنج ها که سنسورهای شیب نیز نامیده می شوند، برای اندازه گیری زاویه یک جسم نسبت به نیروی گرانش طراحی شده اند. این شیب‌سنج‌ها یا زاویه سنج‌ها جهت‌گیری زاویه را در فضا با گرانش به عنوان مرجع تعیین می‌کنند و از طریق رابط الکتریکی مناسب این مقادیر را به خروجی تبدیل می‌کنند.

Wiegand

ما از حرکت انرژی تولید میکنیم ! حسگرهای Wiegand حسگر مغناطیسی دوقطبی را بدون نیاز به اعمال ولتاژ یا جریان خارجی ارائه می‌کنند. خواص منحصر به فرد ماده سنسور به این معنی است که با هر بار تغییر قطبیت میدان مغناطیسی، پالس های ثابتی تولید می شود. علاوه بر حسگر مغناطیسی، وسایل الکترونیکی بسیار کم توان را می توان با برداشت انرژی یک پالس تامین کرد. از طرف دیگر، پالس های متوالی را می توان ذخیره کرد تا تقاضای انرژی مدارها را تنظیم کند، یا برای "بیدار کردن" مدارهای الکترونیکی متناوب استفاده شود. این حسگر مغناطیسی عالی را برای کاربردهای کم مصرف و صرفه جویی در انرژی تبدیل می کند.

دانلود بروشور

انکودر posital پوزیتال پوزیتال فرابا انکودر روتاری انکودر انکودر ابسلوت UCD-IPH00-01024-L100-PRQ UTD-IPH00-01024-L100-PRQ UTD-IPH00-02000-02M0-2TW UCD-IPH00-02000-02M0-2TW UTD-IPH00-02000-05M0-2TW UCD-IPH00-02000-05M0-2TW UTD-IPH00-01024-A6B0-2TW UCD-IPH00-01024-A6B0-2TW UTD-IPH00-10000-L100-2AW UCD-IPH00-10000-L100-2AW UTD-IPH00-02000-VCS0-2TW UTD-IPH00-02000-HFS0-PRQ UTD-IPH00-02000-HFS0-PRQOCD-CAA1B-0012-C10S-PRM OCD-CAA1B-1212-C10S-PRM OCD-CAA1B-1213-C10S-PRM OCD-DPC1B-0012-B120-H3P OCD-DPC1B-1213-B150-H3P OCD-DPC1B-0012-C10S-H3P OCD-DPC1B-1212-C10S-H3P OCD-DPC1B-1213-C10S-H3P OCD-DPC1B-1416-C10S-H3P OCD-EIC1B-1213-C10S-PRM OCD-PPA1G-0013-C100-CRW UCD-AC1P5-PPPP-L100-PRM UCD-S101P-PPPP-L100-PRL UCD-SHPPP-PPPP-L100-PRP

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟