منوی دسته بندی

پپرل فوکس Pepperl+Fuchs

Your automation, our passion.

پپرل فوکس

اتوماسیون دنیای ماست. راه حل های کاربردی مناسب هدف ما هستند.

در سال 1945، والتر پپرل و لودویگ فوکس یک کارگاه کوچک رادیویی را در مانهایم آلمان بر اساس اصول خلاقیت، آینده نگری کارآفرینانه و اتکا به خود تأسیس کردند.

تجربه ای که آنها به دست آوردند به ایده های جدید تبدیل شد و آنها همچنان از توسعه محصولات برای مشتریان لذت می بردند. نتیجه نهایی اختراع سوئیچ مجاورتی بود. این نوآوری نشان دهنده نقطه شروع داستان موفقیت شرکت بود.

امروزه پپرل فوکس توسط مشتریان در سراسر جهان به عنوان یک پیشگام و مبتکر در حفاظت از انفجار الکتریکی و فناوری حسگر شناخته می شود.

تمرکز اصلی ما همیشه بر نیازهای فردی شماست: با اشتیاق به اتوماسیون و فناوری پیشگامانه، ما متعهد به همکاری با شما در حال حاضر و آینده هستیم. ما خواسته‌های بازارهای شما را درک می‌کنیم، راه‌حل‌های خاص را توسعه می‌دهیم و آنها را در فرآیندهای شما ادغام می‌کنیم.

تمامی رده محصولات پپرل فوکس در ایران از طریق شرکت رایان ویژن آراز به عنوان تنها نماینده پپرل فوکس در ایران با مدارک و مستندات، قابل ارایه می باشند.

این یک پیشنهاد است :

توصیه می کنیم برای دریافت اطلاعات و اخبار در مورد برند پپرل فوکس از اینحا به بخش کتابخانه پپرل فوکس وارد شوید.

پپرل فوکس نماینده ایران پپرل فوکس سنسور پپرل فوکس

در بخش زیر شما مینوانید با انتخاب دسته محصولات پپرل فوکس پس از ورود به سایت سازنده، از بخش انتخاب محصول با گزینش ویژگیهای مورد نظر خود به مدل های خاص رسیده و سوالات خود را با ما مطرح نمایید.

در بخش زیر شما مینوانید با انتخاب دسته محصولات پپرل فوکس پس از ورود به سایت سازنده، از بخش انتخاب محصول با گزینش ویژگیهای مورد نظر خود به مدل های خاص رسیده و سوالات خود را با ما مطرح نمایید.

 

پپرل فوکس نماینده پپرل فوکس سنسور پپرل فوکس

سنسورهای مجاورتی

سنسورهای مجاورتی در سه دسته القایی، خازنی و آهنربایی تولید می شوند که از آنها می توان به عنوان جایگزین مناسب برای سوییچ های مجاورتی نام برد.

دانلود بروشور
سنسورهای نوری

نمونه های سنسور نوری در صنعت به اندازه کاربردهای آن متنوع می باشد . از تشخیص یک جنس روی نوار نقاله تا حفاظت افراد هنگام کار و یا اندازه گیری فاصله تا تشخیص حرکت و حضور افراد یا اشیا . همه این نیازها توسط ما تشخیص داده شده و راه حل هایی متناسب و ایده آل برای آنها ایجاد کردیم. دامنه وسیع سنسورهای نوری پپرل فوکس شما را در صنعت یاری می بخشد.

دانلود بروشور
سنسور های التراسونیک

سنسورهای التراسونیک دسته ای از سنسورهای مجاورتی ( بدون تماس ) با محصولات هستند که به واسطه آنها میتوان فارغ از رنگ و جنس مواد وجود آنها را حس کرد. این دسته از سنسورها مناسب برای تشخیص وجود یا عدم وجود اجسام در محلی خاص و همچنین بسیار مناسب برای اندازه گیری ارتفاع مایعات و جامدات می باشند .

دانلود بروشور
روتاری انکودر

هر جا که قرار است کمیت های فیزیکی مانند سرعت چرخش، زاویه چرخش، سرعت یا شتاب نظارت شود، روتاری انکودر مورد نیاز هستند. در ترکیب با قرقره کابلها، آنها همچنین می توانند حرکات و طول های خطی را اندازه گیری کنند. انکودرهای چرخشی Pepperl+Fuchs در طیف گسترده ای از صنایع - از مهندسی مکانیک و کارخانه گرفته تا جابجایی مواد و بخش انرژی های تجدیدپذیر استفاده می شوند.

دانلود بروشور
سنسور زاویه و شتاب

چه جرثقیل های تراز، چه نظارت بر شیب، چه کنترل بالابرها، کاربردهای زیادی برای سنسورهای شیب و شتاب Pepperl+Fuchs وجود دارد. آنها اندازه گیری دقیق را حتی در شرایط سخت تضمین می کنند. یک مفهوم مبتکرانه و نصب دوتکه، سری F99 را بسیار قوی می کند: یک براکت نصب فلزی، ماژول حسگر را در برابر ضربه محافظت می کند و امکان تعویض سریع و آسان ماژول حسگر را در صورت نیاز فراهم می کند. پس از نصب، براکت می تواند بدون نیاز به تنظیم یا کالیبراسیون جدید در جای خود باقی بماند. حسگر شیب F199 یک تکه با محفظه آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی خود به همان اندازه قوی است و شیب 0 تا 360 درجه را با دقت 0.15 ± درجه اندازه گیری می کند.

دانلود بروشور
پوزیشن فیدبک

دقت بالا، ناهمواری یا کارایی هزینه: الزامات سیستم های موقعیت یابی متنوع هستند. برای برآورده کردن کامل این خواسته ها، Pepperl+Fuchs تعدادی راه حل را ارائه می دهد و مزایای سیستم های موقعیت یابی نوری، مبتنی بر دوربین و القایی را در یک نمونه کار ترکیب می کند.

دانلود بروشور
ویژن سنسور

ویژن های صنعتی یکی از فناوری های کلیدی حسگر در آینده است. سنسورها و سیستم‌های موجود از Pepperl+Fuchs از حسگرهای بینایی گرفته تا راه‌حل‌های سیستمی که با توجه به نیازهای برنامه خاص شما سفارشی‌سازی شده‌اند را شامل می‌شود. Pepperl+Fuchs از موقعیت‌یابی دقیق سیستم‌های ذخیره‌سازی و بازیابی خودکار گرفته تا تأیید برگه در پس پردازش چاپ، حسگرهای بینایی را ارائه می‌دهد که برای کاربردهای خاص شما طراحی شده‌اند. حسگرهای بخش نور مبتنی بر فناوری منحصربه‌فرد SmartRunner راه‌حل‌های ناهموار را برای تشخیص حضور، کامل بودن و موقعیت مطمئن، حتی برای اشیاء با کنتراست کم و در طیف وسیعی از شرایط نوری، فعال می‌کنند.

رادیوشناسه RFID

جریان مواد را تحت کنترل نگه دارید Pepperl+Fuchs با سالها تجربه در تکنولوژی سنسورهای صنعتی و اتوماسیون کارخانه متخصص شما برای سیستم های شناسایی است. سیستم‌های شناسایی Pepperl+Fuchs امکان جمع‌آوری اطلاعات مقرون‌به‌صرفه‌تر در تولید و تدارکات و همچنین افزایش کیفیت اطلاعات را فراهم می‌کنند. شما همیشه در مورد موجودی های کامل به روز خواهید بود و از ویژگی های جامع ردیابی بهره مند خواهید شد. علاوه بر این، می توانید کنترل جریان مواد را بهبود بخشید. و از آنجایی که داده‌های فرآیند دقیقی دارید، می‌توانید به طور مداوم فرآیندها را بهبود بخشید و استانداردهای جدیدی را از نظر تحویل و مدیریت موجودی تعیین کنید.

دانلود بروشور
مانیتورینگ ویبره

در هر کارخانه ای که ارتعاشات در آن رخ می دهد، نظارت بر وضعیت و نگهداری پیش بینی شده نقش مهمی در حصول اطمینان از حفاظت از پرسنل دارد. سنسورهای ارتعاش Pepperl+Fuchs دارای محدوده اندازه گیری بسیار بزرگی هستند که قادر به اندازه گیری ارتعاشات تا 128 میلی متر بر ثانیه هستند.

مشاهده همه
مبدل های سیگنال

سنسورهای مورد استفاده در صنعت اتوماسیون طیف وسیعی از سیگنال های دیجیتال و آنالوگ را منتقل می کنند. در بسیاری از فرآیندهای شمارش و کنترل، این سیگنال ها باید به وضوح نمایش، نظارت یا پردازش شوند. برای کمک به شما در یافتن راه‌حل عالی برای چنین برنامه‌هایی، طیف گسترده‌ای از شمارنده‌ها، نمایشگرهای فرآیند، مبدل‌های سیگنال و تقویت‌کننده‌های سوئیچ را ارائه می‌کنیم که همگی برای استفاده با حسگرهای ما بهینه‌سازی شده‌اند. کاربرپسند بودن و دوام محصولات ما همیشه در اولویت Pepperl+Fuchs است.

کابل و اتصالات

هر چقدر هم که کاربردهای اتوماسیون متنوع باشد، الزامات ارائه شده بر روی فناوری اتصال به همان اندازه پیچیده است. با مجموعه محصولات اتصال، Pepperl+Fuchs یک راه حل کاملا یکپارچه ارائه می دهد که در آن حسگرها و فناوری اتصال یک تطابق کامل را تشکیل می دهند. این مجموعه از کابل‌های حسگر گرفته تا کانکتورهای میدانی، بلوک‌های اتصال، تقسیم‌کننده‌های حسگر-محرک، مخزن‌های حسگر-محرک، و کانکتورهای داده را شامل می‌شود. چه در مهندسی مکانیک، جوشکاری، جابجایی مواد، برنامه های کاربردی تلفن همراه یا در صنعت فرآیند در خانه باشید - با ارائه حسگرها و اجزای اتصال مربوطه از یک منبع واحد، ما بهره وری شما را افزایش می دهیم و در دسترس بودن ماشین ها و کارخانه های شما را افزایش می دهیم. .

دانلود بروشور
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟